Tuesday, September 27, 2016

Nadex verhandelingsplatform binêre opsies handel handleiding

Nadex verhandelingsplatform: Binêre opsies handel handleiding Dankie vir jou belangstelling in Nadex binêre opsies en vir die tyd geneem het om hierdie artikel te lees. In hierdie kort-stap van die platform sal ons dek wat 'n binêre opsie, hoe om 'n ambag te plaas, hoe om 'n handelsmerk te sluit, en hoe om die verhandelingsplatform navigeer. Voordat ons begin moet ons 'n bietjie praat oor Nadex. Nadex is die wisselkoers. Die Noord-Amerikaanse Derivatives Exchange is die eerste en grootste binêre opsies ruil ontwerp vir die individuele handelaar in die Verenigde State van Amerika. Ons bied eenvoudige opsies. Ons het nie nodig om 'n vinnige disclaimer Futures, opsies, swaps en enige handel wat jy doen nie risiko behels doen. In teenstelling met aged rekeninge, kan jy nooit meer as wat jy vir elke handel te verloor. So jou verliese kan nooit meer as jou handel koste of jou aanvanklike deposito. Ons gaan om te gaan deur 'n paar voorbeelde van vandag. Sommige Koop voorbeelde, 'n paar verkoop voorbeelde hiervan is ewekansige voorbeelde. Dit is nie handel advies of aanbeveling aan 'n bepaalde kontrakte by Nadex koop of verkoop. Nadex is geregistreer by die CFTC wat die Commodity Futures Trading Commission. That s die regering agentskap wat die regulering van termynkontrakte, opsies toesig en swaps handel oor die Amerikaanse ruil. Dit moet jy 'n troos gee dat Nadex bedryf in 'n gereguleerde omgewing, wat belangrik is vir alle handelaars veral in ons ruimte waar die meerderheid van die maatskappye daar buite nie gebaseer in die VSA of gereguleer word deur die CFTC. Nadex is die enigste ruil in die VSA om binêre opsies op so 'n wye verskeidenheid van markte, insluitend forex, indekse, en kommoditeite wat almal op ons platform is bied. Nadex het twee tipes opsies. Een staan ​​bekend as 'n binêre opsie en die ander is bekend as 'n verspreiding opsie Vandag weer gaan om te gaan deur die binêre opsie in ongeveer 30 minute. Daar is ander webinars en video's en geskrewe materiaal op die opsie verspreiding. 'N verspreiding opsie is 'n beperkte risiko kontrak, maar dit het verskillende eienskappe, kenmerke, as die binêre opsie. So laat ons gaan na wat presies is 'n binêre opsie? Wel, dit is 'n eenvoudige ja-nee stelling of 'n ja-nee vraag. Die vraag kan wees: Sal goud wees bo 'n sekere prys op 'n gegewe tyd? In hierdie voorbeeld weer ons kyk na goud om bo $ 1700 'n troy ounce en dit is 'n Nadex Gold en hier is die meer as simbool en alle tye is Oos. Dit is gesê by 13:30 Dus die vraag is, Will goud bo $ 1700 'n troy ounce by 13:30 môre. Nou is die koper van 'n binêre opsie sê ja, goud sal wees bo $ 1700 'n troy ounce. Die verkoper van 'n binêre opsie sê: Nee, dit is nie van plan bo 1700. wees Dit sal gelyk wees aan 1700 of dit sal laer wees. Daar is so twee kante aan die handel: ". Nee, dit is nie" die koper wat is om te sê "Ja, sal dit aan die bokant wees," en die verkoper wat sê Nou, wat is die koste van die binêre opsie? Wel, dit is die vlak dat ons weer praat, goud wat bo $ 1700. So het die koste wat jy sal betaal gaan gedeeltelik deur bepaal, Waar presies is goud nou? Is goud by 1700? Is goud onder 1700? Is dit bo van 1700. So as ons 'n blik te neem en te sê wat ek ve genoem was presies 1700 dollar per troy ounce. goed die vlak is 1700 die staking jy weet die vlak van die Nadex is sewe honderd dollar per troy ounce as dit die vlak en en goud is eintlik op 1700 troy ounce daar is sowat 'n vyftig persent waarskynlikheid dat goud bo hierdie vlak sal wees of nie sou dit onder so die koste wees as jy die koper is vyftig dollar so, is die koste losweg gekoppel is aan waarskynlikhede in 'n binêre opsie daar SA totale bo honderd dollar in spel tussen die koper en die verkoper die koper se koste is $ 50 dollar te verkopers kos vyftig dollar in hierdie voorbeeld. Niemand het die oorhand niemand het 'n voordeel is daar is selfs waarskynlikheid by 01:30 goud sal wees bo 1700 of gelyk aan of onder 1700 'n troy ounce wees. So dit is 'n voorbeeld van 'n op-die-geld binêre okay so goud verhandel teen die trefprys 1700 die vlak is 1700, sodat selfs geleentheid vir die koper of die verkoper. Laat ons gaan en ons weer gaan deur 'n paar voorbeelde vir 'n paar kontrakte wat jy weet twintig dollars of dertig dollars wat sou wees oor 'n twintig of dertig persent waarskynlikheid en weer dit is lukraak voorbeelde laat ons gaan na die Nadex tuisblad waar jy kan sien hier onder die blad onderwys is daar ander webinars wat jy kan inskakel, want daar is 'n groot handel video's wat jy kan 'n blik op onder die handel kraan hier is waar jy kan aansoek doen vir 'n demo praktyk rekening dit is gratis duur ongeveer 2 minute te vul die aansoek en hulle stuur jou 'n lukraak gegenereerde wagwoord wanneer jy in die gebruikersnaam wat jy wil graag jy kan ook 'n lewendige rekening oop te maak met Nadex getik, hierdie aansoek is ook gratis neem waarskynlik sowat sewe minute in te vul. Sodra jy dit ingestuur het óf die aansoek om die lewende rekening of die demo of albei aparte aansoek hier is die demo hier is die lewe dan is jy d toegang tot die verhandelingsplatform het wanneer jy dit wat jy kan op die inskrywing nou op wat ons Re gaan doen is ons weer gaan doen is teken in op die web-gebaseerde weergawe van Nadex en gaan deur daardie verhandelingsplatform is daar ook die Nadex pro platform wat 'n aflaaibare platform en dit het 'n ander kyk en 'n paar ander funksies op dit. Sodat een ding wat jy 'n blik kan neem ten weer dit is 'n gratis platform wat aflaaibare is by jou lessenaar, vir jou laptop of PC gaan ons die aanmelding bladsy in ons ve got ons gebruikersnaam vir 'n demo rekening klik demo vult die demo stamp hulle ons tik in ons naam soort in ons wagwoord kliek login was hier op die verhandelingsplatform nou wat ek ve hier het is 'n ek kliek uitlegte en dan te verfris en ons kan eintlik hierdie skerm maak 'n bietjie groter, ons sny af 'n bietjie van hierdie, maar die ander ding wat jy kan doen is jy kan jou pas op die skerm so goed is nou gryp werk bestellings n ons gaan dit 'n bietjie hoër optrek en kan ons bokse kleiner kan ons dinge te maak verskyn en dispear, kan ons 'n werkende toestand praat verdwyn en weer verskyn om 'n blik te neem te neem maak seker dat jy jou oop posisies kan sien en julle weer 'n werkende toestand. Ons sal deurgaan presies wat dit is net 'n minuut paar dinge wat jy kan wel daar SA lys kyk hier af waar jy eintlik kan maak kontrak venster ingestuur was verskillende dinge kan sê dat jy belangstel was en binaries en die metale soos goud silwer en koper sien klik hul en vult hier nou van die top is daar SA my blad rekening jy op die blad my rekening dit bring die befondsing rekening en hier is die geskiedenis so as ek op die woord geskiedenis klik ek kry 'n drop-down toe ek kan doen, is om 'n blik te sien wat my jy weet wat my transaksies en dan onder Instellings wat ek kan doen is 'n blik op jou my wagwoord woord ken, verander my adres, my e-posadres okay was nou hier op die handel platform en wat ons gaan om te doen, is weer ons gaan 'n blik op 'n kommoditeit binêre goud te neem en ons weer te kliek en die woord kommoditeite binaries lees van 'n drop-down te kliek op die woord goud en ons weer te kliek op die woord daaglikse wanneer Ek klik op die woord daaglikse nie op die plus teken, maar die woord daaglikse Ek het broers en verskillende kontrakte gelys hier en wat ek kan doen, is daar 'n paar kontrakte basies hier ons sal 'n blik op die weeklikse nog 'n paar keuses hier die weeklikse eindig op Vrydagmiddag nou Nadex die uitruil oop pretty much 23 ure van Sondag aand om Vrydagmiddag Nadex open om 18:00 op Sondagaand dit sluit om 16:15 op Vrydagmiddag dit s loop rondom die klok, maar daar is 'n uur in die aand waar Nadex sluit 05:00-06:00 Oos Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag 05:00-06:00 Nadex sluit vir 'n uur vir herbalansering so as jy 'n weeklikse kontrak jou kontrak is steeds daar, jy kan handel in die sin dat 'n uur t maar dit is basies voer-oor ons weer kyk na 'n weeklikse kontrak en basies 'n ander dag of so nou dit is die verskillende vlakke vir goud en al hierdie is die verskillende stakings vlakke, en hierdie een is net te vra wil goud bo 1207 0,5 'n troy ounce by 13:30 môre nou weg oor die reg ve ons het die aanduiding geïndekseer aangedui indeks ons basies wys waar die goud is nou 'n aanduiding indeks is 'n geskatte nedersetting prys dit sA skatting van waar die kontrak sou vestig sluit op 'n bepaalde tyd om te sê dat die goud gestop nou nie Vrydag om 01:30, maar gestop nou goud sou eindig by $ 11,95 punt 50 n troy ounce nou weer ons neem 'n blik op hierdie vlak wat as goud was nou klaar bo 1207,5 n troy ounce okay As ons weer die koper wat ons nodig het goud om te beweeg laat ons neem 'n blik op die koste om een ​​kontrak te koop en ons kan gaan deur middel van die voorbeeld hier Ek klik op 'n groen sirkel of die 1207,5 ek links klik op 'n kaartjie kom die kaartjie basies lui goud gebaseer op die Junie termynprys Nadex gee jou die aanduiding prys hier $ 1195 en 70 sent troy ounce hierdie vraag is wil goud abover 1207,5 n troy ounce by 01:30 die tiende van April 2015. Nou as ek wou een kontrak wat ek kan doen koop is ek kan op die blou koop Klik hier en dan vir kontrakte die grootte is hoeveel binaries sou jy graag wou doen wat die hoeveelheid wat hoeveel eenhede ek m doen 'n eenheid en ek kon kies om te doen twee eenhede is drie maar wat 'n mens kan doen nou nou vir die prys as ek m die koop van hierdie blou nommer is die nou koop-prys is dit die koste om te koop een binêre onmiddellik okay en dus getalle wisselende net so die waarde van goud is wisselende goud was $ 1195 punte 70 sent troy ounce nou dit is wys 30 sent per troy ounce hierdie getalle verander dit die mark is mense bied en aanbod op hierdie kontrak en weer ons weer praat oor 'n binêre opsie wat 'n beperkte risiko kontrak wat jy kan t meer verloor as jou handel koste en wat ons weer kyk na hier is iets wat 'n bietjie minder as 'n 19 persent kans kos sowat negentien dollars om dit te koop as ek klik ek op óf links kliek en 1950 of ek kan tik in die nommer 1950 of ek kan gebruik min up pyl op hierdie nommer te vul wanneer dit kom kyk na hier sedert negentien dollars om een ​​kontrak koop my maksimum verliese negentien dollars wat is die mees Ek kan nou verloor onthou daar SA honderd dollar in die vergelyking as ek m die koper die opstel van negentien verkopers opstel 81 dollar my Max het my koste die meeste wat ek kan verloor negentig dollar my potensiële wins is 81 dollar, so as ek reg m en goud môre is eintlik bo 1207 0,5 Troy keer by 01:30 Ek m gaan haal my negentien dollars terug en 81 dollar wins vir totale n honderd dollar uitbetaling nou is daar 'n negentig persent fooi om Nadex elke keer wanneer jy handel op die beurs negentig sent per kontrak in die manier N negentig sent per kontrak op die uitweg as ek m koop een kontrak dit negentien dollars en negentig sent sou kos by verstryking ek m die ontvangs van die honderd dollar uitbetaling daar is 'n ander 90 persent fooi as my kontrak vestig uit die geld of waardeloos daar is geen tweede negentig persent fooi, daar is geen negentig persent fooi op die pad uit as jou kontrak vestig waardeloos so l as ek een koop vir negentien dollars ek kon net wag ek koop die kontrak en ID moet 'n oop posisie en ek don t om iets te doen wat ek don t te wees in die voorkant van my rekenaar Ek moet net wag totdat Vrydagmiddag. Nou moet ek goud om te beweeg goud verhandel teen 1195 'n troy ounce my kontrak sê dat goud sal oor 1207,5 n troy ounce so ek nodig het goud die skuif-up bietjie meer as twaalf dollar per troy ounce en as dit kom nie t dan my kontrak gaan lê waardeloos so een ding wat ek kan doen is om te koop die kontrak te hou en dan wag totdat verstryking wag vir die tydsbeperking om te hardloop af in die ander ding wat ek kan doen, is ek kan 'n kontrak te koop en dan verkoop dit terug Ek handel in en handel uit so ek koop iets wat waarde het gesê dat ek nou koop dit reg vir sewentien dollars en vyf en sewentig sent goud styg om middernag was vanaand jy weet my kontrak is die moeite werd $ 37 dollar 75 sent Ek kan dit terug te verkoop en maak twintig dollars nie, insluitend die 90cent fooi waarde die binêre kan wissel tussen 0 en 100 Ek m koop iets by die prys nou sou wees sewentien dollars en vyf en sewentig sent so kan ek dit ook te koop vir 1775 en sê dat die opsie gaan ainst my en dat 'n mens goud afgaan goud optrek Ek kon dit verkoop terug vroeg om my verliese te minimaliseer om basies kry 'n paar van my sewentien dollars en vyftig sent terug nou as ek m verkoop dit terug vroeg, daar moet bereid belang betekenis wees dat daar moet iemand daar buite bereid in die mark betaal iets vir dit wees as ek dit koop agtien dollars in goud begin afgaan af af en die waarde van my binêre gaan en dit is vir tien dollar met vyf dollar is die moeite werd om drie dollars vir twee dollar die moeite werd om 'n dollar of 25 sent, maar op 'n sekere punt in die tyd as niemand is bereid om selfs opgesit 25 sent tot deur om 'n kontrak 'n bietjie bietjie kyk in die kolom bod en hier kan ons hierdie strepies sien en dit beteken dat daar is geen bereid belang aan die ander kant, sodat ons weer kyk na hierdie kontrakte hier nou al drie daar is kopers en verkopers, kopers en verkopers, kopers en verkopers, kopers en verkopers hierdie kontrak goed is daar niemand daar buite wat bereid is om enigiets te betaal vir hierdie oomblik is dit goud begin beweeg het kopers sal weer belangstel in geword en begin bie n dollar twee dollar vier dollars agt dollar, maar wat ons weer te doen reg hier is eenvoudig deur die kontrak onmiddellik sou ons dit oop posisie en een ding wat ons kan doen is net wag totdat verstryking don ons t het om te klik op enigiets sy alles of niks nou is óf gaan verloor die agtien dollars of ons gaan die agtien dollars terug en 81 dollar wins te kry, nou, as ons verkoop dit terug vroeë dit moet wees tussenin jy weet moet daar bereid belang om dit terug te verkoop en daar SA negentig persent fooi wanneer ons verkoop dit terug sodat een ding wat ons kan doen is net 'n oop posisie te vestig deur eintlik die aankoop van die kontrak onmiddellik nou, 'n werkende om waar ons onderhandel as ons wou probeer om die kontrak te koop dit vir goedkoper prys so die koste nou is 1750 die nou koop prys wat ons kan in 'n poging sit probeer om dit teen 'n laer prys wat ons don t wil om te betaal 1750 werklik wil sestien dollars te betaal vir die kontrak al wat ons kan doen is om ons te sit in 'n poging en ons het 'n werkende toestand is 'n werkende toestand beteken dat ons weer besig om te koop het probeer om te koop jy hawe t gekoop nog niks is geredekawel, ons weer onderhandel so as ek sit in 'n poging om sestien dollars hulle weer probeer om dit te verkoop vir agtien dollars ek m nou onderhandel wanneer ek sit in 'n werkende toestand is sestien dollars betaal nie uit te kom van my balans, want dit is 'n ten volle collateralized kontrak wat jy moet sestien dollars in jou rekening het om iets te koop. Sodat geld gaan in reserwe te Nadex maar met die werkende toestand ek m probeer om dit te koop vir 'n rukkie kon ek ook 'n besluit om dit 'n werkende toestand te kanselleer en neem my bod niemand s verhandel met my van 'n verkoper didn t kom en verkoop dit vir my goed dan kan ek my bod te kanselleer, kanselleer die bestelling 16 dollars kom terug na my daar is geen handel fooi, want ek didn t handel Ek het probeer om handel te dryf, maar in werklikheid verhandel so een ding wat ek kan doen, is om 'n I kan in 'n werkende toestand te sit sal doen wat ons kontrak hier ve got toe ek op plek bestel waar gaan om te sien neerdaal hier in twee is bestellings venster nou hierdie orde ontvang boks werk beteken dat nadex die uitruil ons einde het gesien so dit is op die uitruil in 'n werkende toestand beteken nie dat ons weer gevul, beteken nie dat ons vyf het 'n binêre ons weer probeer om dit te koop nou so probeer om dit te koop vir sestien dollars en iemand om huidige mark die verkoper se daar buite probeer om dit te verkoop vir 18 dollar ons hawe t enigiets nog gekoop. Toe ek op hierdie groen sirkel klik dit sal bring my Kaartjies te kliek op die groen sirkel ek kan sien daar is deursigtigheid in die mark I m hier bied vir een kontrak vir sestien dollars niemand daar buite weet dat dit is my, maar ek m die bestbid hier probeer om hierdie kontrak te koop en probeer om dit te koop vir sestien iemand anders probeer om dit te koop vir agtien Ek m probeer om een ​​kontrak uit te koop van die aantal hier terwyl daar SA honderd kontrakte te koop teen die prys 18 As ek my dollar sestien bie tot 18 hierdie 100 sal verander tot 99 so wat het ons gepraat oor ons t kan verwyder res wat my bestelling sestig dollar kanselleer kom terug na my en ek basies nie meer 'n werkende toestand te probeer om dit te koop nie meer 'n beperking orde of wat ek 'n tweede gewysig om ons te wysig kan doen en ons kan die prys neem laat ons neem die prys tot 18 en eintlik koop om 'n kontrak i klik wysig ten einde dit hier te sien by oop posisies. Nou ek m te kliek op te wysig ten einde dit nou sê orde gewysig ons 'n oop posisie net ontvang e-pos vir my uit nadex dat ons handel bevestigings e-pos nou ve ons eintlik die kontrak gekoop, maar wat is dit wat ons gekoop het wat ons gekoop het 'n s kontrak sê dat goud sal wees bo 1207,5 n troy ounce môre nou goud verhandel teen 1194 per ons wat ons wil goud tot so hoog as moontlik ons ​​wil hê dit moet hoër gaan as hierdie nommer gaan as dit hierdie getal tot kontrakteurs bereik en stop onthou dit het bo 1207,5 te voltooi 'n troy ounce by 01:30 op die goud styg tot 1210 1220 dollars nou dit is wat is fantasties sal die waarde van ons fyn kyk jy gaan op uP onthou by die baie baie en dit het tot die einde ten einde die honderd dollar uitbetaling ontvang, so as ek wou om dit terug te vroeg verkoop en daar gaan 'n bietjie van 'n verskil tussen die in die aanbod hier wou ek dit terug te verkoop vroeë die mark werklik hasn t verander baie veel, maar ek kon dit terug te verkoop deur te kliek op die groen sirkel nou ek m dit verkoop terug teen hierdie prys sowat nege dollar vir my kontrak toe ek op plek sodat ek vyf uitverkoop van my kontrak sal deur al hierdie dinge weer so wat ek gedoen het was Ek het op hierdie is ewekansige voorbeeld Ek het op die woord kommoditeite binaries. Ek het op die woord goud het op die woord weeklikse by die moontlike die woord weeklikse bevolk al die stakings op alle vlakke hier gekliek in die groen sirkel om die 1207,5 troy ounce nou ek kan kies deur kontrak grootte sou 'n klik op die 1825 en klik plek sodat ek net die binêre ek in 'n oop posisie gekoop nou ek het naby my kontrak deur die verkoop dit terug Ek m verkoop dit terug vroeg kon ek net wag totdat 130 môre wil doen, is eintlik verkoop die kontrak terug te klik verkoop verkoop terug teen hierdie prys kliek plek sodat ek dit gekoop het en ek het dit verkoop noudat is die voorbeeld vir 'n koop voorbeeld te inisieer wanneer jy koop weer. Laat ons gaan deur middel van 'n voorbeeld waar jy weer te inisieer om te verkoop sodat ons 'n blik op hierdie een hier wat die 1177 0,5 staking goud deur te kliek op die groen sirkel as ek wil die kontrak wat jy aftel van 'n verkoop kan neem honderd na hierdie nommer en dit is jou koste vir jou weer koop rekening van nul opgaan na hierdie nommer as jy weer die verkoop van jou kom uit 'n honderd wat afdaal na hierdie nommer sodat ek op verkoop, my grootte is een toe ek m gaan doen dit die prys is nou eers kom en dan my maksimum verlies dit gonna wees oor elf dollar en vyftig sent tot hierdie kontrak verkoop die prys van 0 tot 100 teen 'n prys punt en ek m verkoop dit 1850 I m links kliek 'n 1850 of 8850 my koste $ 11 dollar en vyftig sent Ek m aftel van 'n honderd van hierdie getal die kopers opstel 8850. Ek m die opstel van 1150 tot die kontrak wat is dit wat ek m verkoop goed Ek m verkoop verkoop dat die kontrak dit SA ja nee vraag wat ek m sê ek ll goud sal nie die bogenoemde 1177,5 troy ounce wat ek nodig het goud om af te gaan sowat twintig dollars 'n greintjie wat is die rede waarom my handel kos sowat elf dollar ek m kry jy weet 'n bietjie beter as 8-1 opbrengs op my belegging goud regtig afgeskuif maar weer een ding wat ek kan doen is om te verkoop die kontrak en dan net wag en Ek sal 'n oop posisie of ek kan die kontrak terug te koop vroeg vir 'n wins of verlies te sê dat ek dit verkoop 8850 en daarna goud sak en ek koop dit terug op 7850 okay ek m om my 1150 terug en maak tien dollar wins wat jy kan handel en uit dit is net basies neem die verkoop ek wil goud gaan af Ek m sien die goud sal gelyk wees aan 1177,5 of laer te kliek en die woord plaas orde en nou is dit s eintlik om 89 het opgeskuif haar elf dollar kry ek spandeer 11 ure te verkoop hierdie kontrak Ek wil goud tenk om so veel as moontlik af te gaan, maar ek nodig het gelyk om klaar te 1177,5 of laer spesifiek by 01:30 Ek wil dit terug te koop klik op die groen sirkel Ek verkoop dit Ek m terug koop dit in orde te verreken my posisie kry 'n paar dollar terug op die kontrak en ek verkoop vir oor elf dollar nou dit is 'n voorbeeld vir 'n koop en 'n verkoop ons sal 'n blik op een ander voorbeeld neem hier en ons sal gaan na 'n paar kaarte so what im op soek na hierdie klein ikoon hier en dit lyk soos 'n klein ek kan dit wat jy kan sien en basies dit is vir die grafiek en al wat ek gedoen het, was weer daar is min klein ikoon hier toon die grafiek en ek kan op tegniese ontleding Ek kan trek lyne is verskillende dinge wat jy kan rond speel met ek klik weer al wat ek gedoen het, was ek gebruik en hierdie klein ikoon 'n einde te bring aan karteer nou arm wanneer jy weer soek by hierdie kontrakte en ons sal gaan om jou te laat ons sê dat ons weer kyk na die indekse binaries ons het afgekom om Wall Street 30 wat Nadex afgeleides vir die Dow Jones Emini kontrak kliek en die woord daaglikse okay hier is al die verskillende vlakke vir die Dow Jones sal die Dow Jones bogenoemde 17.900 en die Dow Jones bo 17 880 die koper sê ja verkoper sê nie nou kan jy 'n kortpad in plaas van te kliek op die groen sirkel 'n kortpad is om te klik op die werklike blou of ek rooi boks. As Im kliek op hierdie twintig 8.0 20.25 20 0,0 dit bring die kaartjie met die reeds bewoon en prys 2850 bevolk in my rekening kamp hier Ek kan stel die hoeveelheid kom altyd as een of twee gestel die verstek hoeveelheid watter getal wat ek wil, so ek die waarskynlikheid dat ons gepraat oor in die koste van die binêre word losweg gekoppel is aan Ek mekaar kan ons 'n blik te neem hierdie kontrak uit kos sowat $ 12 dollar sowat 12 persent waarskynlikheid hierdie een kos sowat agtien dollars tagtig persent waarskynlikheid weet dat dit jy kan dit doen is 'n blik daar sA bie twintig dollars in aanbod sewe en twintig dollar wat die getal in tussen daardie 24 min of meer wat oor 'n 24 persent kans ons kyk na kontrak wat ons 'n mark wat nodig is om te beweeg wat as ons gekyk na 'n mark waar ons die oorhand goed hier is 'n daar is een waar kos drie en sewentig dollar trek hierdie een op hierdie een sê sal die Dow Jones bo 17 740 by 16:15 op die oomblik die Dow verhandel teen 17 777 so dit is 37 punte bo die vlak wat ons nodig het om te voltooi ten dis hoekom my handel kos sowat sewentig drie dollar vier en sewentig dollars ek m maak vyf en twintig dollar oor 'n sewentig persent waarskynlikheid dat is waarom ek het die oorhand en ek sit meer geld wat ek kan die Dow Jones sit waar dit is op dit kan gaan kan trek af dertig punte en nog okay, maar het opgemerk hê dat ek moet 'n bietjie meer so daar betaal word op die balans tussen die koper en die verkoper moet dit sin maak vir beide partye. Ek wil koop hierdie kontrak onmiddellik kos sewentig dollars Ek kan in 'n poging om 'n laer prys gestel en wou probeer en koop vir sewentig dollars nie, maar daar is niks as ek sit in dit is genoem 'n werkende toestand te onthou daar niks wat sê dat my werkende toestand sal eintlik gevul word sodat ek in 'n poging kan sit om te probeer en betaal vyf dollars vir hierdie kontrak goed, ek kan nooit ooit koop ek mag dalk net wees spin my wiele die hele tyd probeer om die kontrak Ek dont eintlik koop te koop by 04:15 tot kontrakte oor die vyf dollar kom terug na my en dit wys gekanselleer orde Ek het probeer om dit te koop die hele tyd so om dit onmiddellik te koop wat ek kan betaal hierdie prys of ek kan in 'n poging in werking te stel sit om laat te sien as ek wou om te probeer en koop dit vir sewentig dollars wanneer ek sit dit in een kontrak goed laat sit in twee kontrakte sal die nommer twee te sien hier en die bod sal sewentig wees Ek m probeer om dit te koop vir sewentig dollars . Hier is my Ek m probeer om dit te koop sewentig dollars vir twee kontrakte. iemand anders probeer sestig dollar sestig 50 vir 200 vangs ex Ek m net probeer om te koop twee Ek het 'n werkende toestand is wat ek kan aftrek en verander dit laat ons sê ons wil net een kontrak opdrag Ek m net werk te doen om een kontrak meer laat ons sê dat ek wil kanselleer dit klik op die groen sirkel verwyder res wou dankie sê vir die bywoning van die kyk na die sessie die sessie en dankie weer vir die neem van 'n blik op Nadex, wil ons wens jou geluk voorspoed op jou ambagte en jy kan altyd bel Nadex kliëntediens as jy vrae het ek dankie weer vir die lees van hierdie artikel. Oor die skrywer


No comments:

Post a Comment