Tuesday, September 27, 2016

My binary options trading resultate

My Binary Options Trading Resultate - 2 Julie 2013 handelsresultate Vandag se - Dinsdag 2 Julie 2013 Vandag was lekker en jy kan my bel gelukkig. Ek het gevoel dat dit soos 'n spel 'n poker, wat ek suksesvol vir baie jare gespeel het, want ek het skaars tyd gehad om te dink voordat ek optree. Dit was my instink wat my op te tree vinnig. in my verhandeling dag 10 minute moes ek ambagte geplaas en 25 minute later het ek winste van beide beleggings gemaak. GBP / USD handel Dit is tipies wanneer jy sien 'n massiewe daling op een kandelaar jy wil in. Of jy wil jou, sal ek in vroeër. Ek gewoonlik wag om vir dit wat ek glo sal die ondersteuning lyn wees en die koop 'n Call opsie. Dit was ook die plan vandag maar sedert die trefprys voortgegaan om te daal ek geglo n lomp tendens sal voortgaan om na vore vir 'n ander 15 min. Ek was nogal gelukkig dit gedoen het. Die groen kers wat jy sien is na my belegging is gesluit en gewen. Ek begin die dag deur die handel die dollar / CHF Ek het opgemerk 'n lomp tendens met 30 min verstryking vlakke. Ek het by die trefprys van 0,94757, dit is teen die einde van die 3de groen kandelaar. Ek is ontspanne sedert teen geen stadium tydens die 25 minute het die belegging teen my rigting. Jy kan deel van die fonds word sonder om te deponeer in ons fonds. Lees meer in die gedeelte my rekening of stuur vir ons 'n e-pos.


No comments:

Post a Comment